SES OM TVÅ VECKOR

Nedräkningen är över, det är dags nu, den är här, dagen med stort D. Jävlar vi åker, älskling, sol och bad i två veckor, jäklar det är dags. Jag har inte en överviktig väska, allt är förhoppningsvis med och jag är mer än redo nu att inta Turkiet. Detta ska förmodligen vara ett "hej-då-inlägg" med jävla anamma och en massa "nu jävlar kör vi". Men jag tror inte det blir den vägen jag tar utan det blir nog mer något i stil med:

Ha det förjäkla gott i Sverige, ta det lugnt i regnet, jag åker till solen och värmen och njuter ett tag. Och vet ni? Det kittlar döds skönt i kistan!   




Kommentarer
Postat av: lennart

Hoppas ni har det toppen bra där borta! jag saknar dig massvis, men som tur är syns vi snart igen! :D

2010-08-17 @ 18:25:08
Postat av: therese

hur har ni haft de nu då ? :D

kan du inte lägga upp lite bilder från eran resa?

2010-09-11 @ 09:35:28
URL: http://tfransson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0