00:19

Blev inte så mycket städande, gör klart det imorn. Istället har jag fixat ett par nya shorts och tvättat snorkeln och cyklopet, känns som det kommer va en miljon saker jag glömt sen när det är försent. Men den smällen tar vi då.

Nu tänkte jag att det var dags för att slänga in några bilder som legat på kameran och dammat ett tag. Till att börja med kastas det upp lite bilder från en solig dag i Hjo med tjejerna, favoriterna, the giiiirlz, the gang, the crew osv.  


Rundvisning i Hjo eftersom detta var min första(?) gång där, iaf enligt mitt manna minne.



En Louise och en Louise, eller vilket jag föredrar- helt enkelt Lennart och Thornblad


Obligatorisk hoppbild där även Lennart ser ut som hon ska hoppa i vattnet.


Grupp-foto-tajm på Julias gruvligt fina balkong.


Som att vara utomlands- inte helt fel att bo så inte. Vi andra avundas Julia i smyg.


"Klart man ska ha en hel pizza, jag är hungrig" Och så va Lennart den enda som lämna kvar sin pizza.


Älskade vänner<3 Ni vet väl att det är ni tre som jag kommer hitta på bus med hela 3:an bara för ni är för jävla bäst?




Kommentarer
Postat av: kitty

gud vilka fina bilder, saaaknar er bara mer och mer när man ser dem!

2010-08-09 @ 14:11:27
URL: http://missbillioaire.blogg.se/
Postat av: isabelle

åh tack så mkt kitty katten! du är också saknad !

2010-08-09 @ 17:54:47
URL: http://isabellemarienilsson.blogg.se/
Postat av: thornblad

tjejerna, favoriterna, the giiiirlz, the gang, the crew.. älskade vänner!<3

2010-08-11 @ 23:37:45
Postat av: isabelle

ABSOLUTA FAVORITER ! <3

2010-08-12 @ 10:15:19
URL: http://isabellemarienilsson.blogg.se/
Postat av: lennart

NI ÄR SÅ BÄST, DET VET NI ! <3

2010-08-17 @ 18:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0