DRAFT: FEB 16

Jag har inte hunnit med så mycket idag, men jag har vissa saker jag ska hinna med, har duscha och måla naglarna kvar. Men jag har hunnit med att packa och är snart klar med en sak som inte går att avslöja, avslöjar jag saken jag håller på med blir det ingen överraskning imorn, saken som snart är klar ska Fredrik få, han fyller år, that's right han blir 18. 47 ord i den meningen, nedrans braigt.

Nu ska jag göra klart saken, hoppa in i duschen, fixa naglarna och strö i mig halstabletter, Fredrik har smittat mig och flera gånger i natt trodde jag att jag skulle dö och det lite nedriga är att det är hans dag imorn, hans, inte min, vilket innebär att det inte blir jag som ligger i knät med scratching in the head. Fan vad orättvist.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

haha. klart du kommer få kli i huvudet i fall jag har fått lite kli på armarna (a) hihi <3

2010-02-16 @ 22:41:28
URL: http://fredrikbergfeldt.blogg.se/
Postat av: isabelle

nejnej, imorn är det din dag , du får kli ! :D <3

2010-02-16 @ 22:47:35
URL: http://isabellemarienilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0