Nature boy

På spanska lektionen hjälpte jag Louise med viktiga verb. Jag viskade dem till henne och hon sa dem högt till läraren inför klassen. Det hade vart lugnt om jag sa rätt. Det finns inget ord som heter urbanabarse.Jag insåg det efter att hets-viskat det till henne fem gånger.

Till något mer lyckligt i min vardag:
- klar med engelskan, kanske inte mitt livs bäta verk, hoppas det håller.
- fick mvg på idrottsuppgiften.
- mamma har köpt gottig youghurt till mig= frukost räddad.
- min hund luktar svett.
- det spökar i vårat hus.

stryk det två sista. De gör mig inte speciellt glad i hågen (håven?) om jag ska vara ärlig. 

Nu: mot italienskan och vidare! 


Svettig och fräsch hund

 

Kommentarer
Postat av: louise

fan vilken tur att jag har dig! :D du min såndär hjälte, som hälper ett bortappat barn i denna stora värld (a) <3

2010-02-25 @ 18:57:30
Postat av: isabelle

jag sträcker gärna ut en hjälpande hand, om det hjälper är dock den riktiga frågan :) <3

2010-02-25 @ 19:27:29
URL: http://isabellemarienilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0