scattered all around the floor

Igår sov jag med Fredrik. Vi åt pizza och kollade på Paradise Hotel och inte så mycket mer och jag tyckte det kändes alldeles lagom sådär på en tisdag. 

Hade sovmorgon och Fredrik hade körlektion men den blev inställd och han kröp ner hos mig igen, jag myste lite extra inombords. När vi vaknar gnyr han om att han vill ha kli på armen och eftersom jag bara hade en lektion idag kände jag mig väldigt snäll och jag gjorde som han sa. Kliade till och med lite på ryggen också. Jag samlar plus poäng hos Gud.  Men nu jäklar, jag ska få honom på min sida, jag ska. Om inte, dör jag hellre och har jag tur får jag träffa honom då



Kommentarer
Postat av: Fredrik

Klart du får pluspoäng :) jag kommer klia dig med (a) <3

2010-02-03 @ 20:32:18
URL: http://fredrikbergfeldt.blogg.se/
Postat av: isabelle

får typ två poäng :) bra , jag gillar kliiiii :D <3

2010-02-04 @ 18:28:40
URL: http://isabellemarienilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0