When I sing along with you

Efter skolan gick jag och Louise hem till Fredrik där vi spelade kort och sodastreamade. Skulle aldrig vågat mig på sodastreamen om det inte var så att jag och Louise var ensamma. Vill ju inte göra bort mig inför de som bor där. Pinsamt. Ska öva i hemlighet och enbart när Louise är med.

Matte provet gick inte hela vägen hem, men Alf gillar mig ändå. Han viskar betygs resultat en vecka innan alla andra får veta sina. Måste betyda något. Det.måste.det.bara.göra. Han säger att jag är smartare än jag tror, trots att mina resultat inte är de bästa, han blir säkert besviken - så ger han inte upp hoppet. Jävlar alltså den mannen - min vardags hjälte. Ska ta ett kompis foto på honom och mig. Vi ska skina i kapp och sen ska jag hänga det över sängen. 


Lenny och Benny <3

 

Kommentarer
Postat av: Fredrik

haha, ska ni skina ikapp! :D då kan jag också få ett kort tycker jag :D haha. ska du smygträna utan mig! :O vad är det för stil va!? :) <3

2010-02-04 @ 22:24:54
Postat av: louise

lenny och benny<3

haha vi får ta och öva på sodastreamadet fler gånger, tillsammans klarar vi allt!

2010-02-07 @ 20:38:46
URL: http://louiiselennartsson.blogg.se/
Postat av: isabelle

fredrik: haha klart du får ett (y) min stil ! :D <3

2010-02-08 @ 18:27:33
URL: http://isabellemarienilsson.blogg.se/
Postat av: isabelle

lenny: <3

haha ah ,vi kommer bemästra den apparaten :D !

2010-02-08 @ 18:28:22
URL: http://isabellemarienilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0