2010

2010, så härligt. Nyår averkades i Skövde och det blev över mina förväntingar. Bättre än bra och svårslaget besriver hela spektaklet. Startade med middag, vidare till Fredriks kompis som hade fest, torget vid tolvslaget och jag fick min puss samtidigt som klockan slog in 2010 och gick vi tillbaka till samma ställe. Vi kom hem halv tre men maken min sa att han kunde hållt på minst två timmar till. Hur som haver var kvällen jätte lyckad och dags för ett nytt år med nya möjligheter.

Igår var det taco-kväll med Bergfeldtarna och efter det somnade jag i Fredriks säng, med Fredrik, på Fredrik. Vi vaknade upp och kikade på film. En rätt seg, men ack så mysig första dag på året.

Nu sitter jag här hemma, lite ensam men överlever. Ska ändå tillbaka till Skövde på måndag då jag och älskling har 13 månader. Att jag även inte har en aning om när vi börjar skolan gör att jag får känslan av att jag är lite förvirrad. Skön känsla.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

tycker vi inledde året helt underbart bra älskling :) <3

2010-01-03 @ 20:37:50
Postat av: isabelle

kan instämmer fullt ut :) <3

2010-01-03 @ 21:04:01
URL: http://isabellemarienilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0