Jag är en tuff hund

Tror jag behöver värme. Tror jag har vant min vid att inte va ensam. Att sova ensam är problemet. Nätter är tuffa. Jag är inte tuff. Jag ska bli det. En sån där kicker brud, heter det ens så? Vad vet jag. Folk säger att jag är tuff ibland. Förstår ej den informationen. Vadå tuff? Jag skulle inte klara en sibirisk vinter, inte att slå någon, klara mig ensam, bli en gangster, inte ens skrämma coola kids i cafeteriran. 

Herregud människor, jag har valpögon och hamsterkinder, är 165 cm lång och inte speciellt mkt muskler. Tuff är jag inte, inger inte speciellt mycket respekt. Kan det va mitt rufsiga hår som ger pondus? Något måste det ju va.

                                          
             Brun hy,  levande ansikts uttryck, för blont hårfäste, charmig bror i bakgrunden. 
                                           Min tuffa sida visas rätt bra på denna bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0