just me or everyone

Hade en lektion, en lektion och det kändes bra. Slutade innan tolv och gick hem till Fredrik. Där städade jag. Eller jag dammsög lite här och var + deras odrögliga hallmatta tills jag blev svettig och gjorde fint lite här och var. Jag tyckte det blev piffigt, förmodligen ingen av de inneboende - de har inte nämt ett knyst om min insats. Jag suger nog på att städa. Tänker inte göra det igen, första och sista gången jag gjorde det. Skulle skitit i det och ätit och kollat på tv i soffan istället. Men jag kanske får tillbaka något för min goda gärning, karma you know. Kom igen gud var lite fare!


Februari(?) 2008.
Fattade noll i skolan redan då och lika dålig på att städa förmodligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0