Like a fat kid without any sugar

Jag har duschat, det var länge sen. Allt för länge sen. Jag är sugen på chips, popcorn och mys. Egentligen vill jag gå på bio, det lockar. Avatar eller Scherlock Holmes lockar. Men imorn ska jag ha mys med min man. Vi har 13 månader och jag hoppas att det finns chips. Jag är inte mycket för chips, men tror det är den salta smaken som lockar. Men egentligen tycker jag inte alls om salt. Popcorn är inte heller bra. De fastnar mellan mina snea tänder. Men jag vill ha det ändå. Imorn.




Kommentarer
Postat av: Julia

en stor stor chipspåse! låter ju helt fantastiskt :D haha. har kommit på vilket djur du liknar, en söt liten pingvin :D se de som en komplimang :) grattis med 13 mån också!<3

2010-01-04 @ 21:44:56
Postat av: isabelle

det är fantastiskt ! :D haha nemen tack , de är ju trotsallt rätt söta även om de gungar fram när de går :D tack så hemskt mkt ! :) <3

2010-01-09 @ 22:24:27
URL: http://isabellemarienilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0