"Om vi flyttar soffan framför sängen, lite snett, då ser vi. Det kan gå" "Annars kan vi flytta på datorn lite"

Jag spenderade min gårdag och idag med min käraste Angelica. Long time no see. Vi gik på stan, kollade film, pratade, lagade mat och åt glass. Inte i den ordningen. Men ändå. Trevligt. Ibland är det skönt att någon förstår mig. Att mina problem inte känns så stora när man väl får förståelse. Hon kan sätta sig in i situationer den kvinnan. Hon kan även spela kort. Häftigt.

Nu sitter jag här och kollar på Paradise Hotel XL. Helt okej. Helkt O K E J. Man har sett dett mesta och det är egentligen rätt meninglöst. Vaniljyougurten i kylskåpet lockar. Ostrukturerat inlägg. Åt helvet med det. Jag är ingen storbloggare. Inga ambitioner finns för det heller.






Kommentarer
Postat av: angelica

haha den kommentaren säger jag bara, vi är nog dumma på riktigt!



<3.



skitgubbe is "the shit" :D



(hemskt gullig bild dessutom ;)

2010-01-10 @ 00:54:41
Postat av: isabelle

haha det är nog ingen tveksamhet över det :D

tycker den bilden var en av de mildare jag hitta :D

2010-01-10 @ 10:34:58
URL: http://isabellemarienilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0