WE'RE ALL WASTED

Sjuk idag. Bestämde mig för att skippa första lektionen med beslutet att gå på andra. Ögonen rann, halsen kliade och näsan rann och Fredrik tyckte jag skulle stanna hemma. Men tapper som jag är och känner av skolplikten  ignonera jag mitt eget hälsotillstånd och masamig till skolan. Jag gick hem efter första lektionen. Sov i fyra timmar och efter det kände jag mig som mitt vanligt otroligt starka jag igen. Känn.ironin.

Nu har jag gjort natur i två timmar och inte illa gjort såhär direkt efter lovet. Huvudvärk har kommit smygande och näsan täpps sakta men säkert till. Men jag ska till skolan imorn. Skolplikten, you know. Eller helt enkelt att jag slutar halv tolv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0