wŏ yào yī gè píjiŭ - jag vill ha en öl

Eftersom Fredriks kompisar kom igår kväll avrundades kvällen inte så tidigt som jag hoppades på, men jag bet ihop och var en man. Skulle inte fara mig iatt visa mig vek inför två notera: 1. killar som ligger i lumpen, det är tufft ni vet läs: Lera, svett och bromance. 2. killar som är två år äldre än mig. Jag är tuff, show no emotions är mitt motto när jag omringas av manliga män.  

Det jag vill säga är att tisdagar är mördardagar och jag kände mig mördad i skolan. Passar på att tacka Gabbsan för väl genomför idrottslektion där vi upp och ner på en pilatesboll skulle fatta varandras händer. Ingen är snygg upp och ner. I-n-g-e-n. Lady Dostan hade dock sin charm, jag hade total avsaknad av den varan.


Den gapande bruden i bakgrunden kammar
åtminstone hem några poäng på charm-skalan.



Kommentarer
Postat av: Gabbsan

Ha! Här kommer jag tre år efter :)

Jaa jag förstår inte hur vi lyckas genomlida varje tisdag. Jag tror den nya banan-trenden är något att köra på! Sen får vi hoppas att vi kan mötas uppoch ner fler gånger :D

2010-02-10 @ 12:15:12
Postat av: isabelle

Haha huvudsaken är att du hittat hit :D upp och ner - det är så våra öden ska slås samman ! :)

2010-02-20 @ 23:45:55
URL: http://isabellemarienilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0