FIN DAG , BRA DAG

Spenderade dagen i Hjo med mina absoluta favoriter och jag hade saknat er så in i norden! Sjukt hur man inser hur mycket man saknar personer först när man träffar dom. Men det planeras återigen än träff och var det någon som nämde nattdopp? Hur som haver, bilder kommer när jag får nys om min kamerasladd och det var en riktigt bra dag, med sol, värme och efterlängtade personer.

Städar just nu Fredriks lägenhet i bikini, gjorde en paus, för eran skull, vet att ni bryr er hemskt mycket. Ska fortsätta nu, för jag är en sån braig flickvän.

Kommentarer
Postat av: Thooooornblaaad :)

Mina päron kanske ska åka iväg nästa vecka, om det blir så kan vi ta den där grillkvällen vi pratade om:D Och nattdopp..hm, de tar ju bara den ena bilen isf så med körkort är det ju fritt fram att åka till simsjön:) puss

2010-07-29 @ 09:33:54
Postat av: lennart

det låter bra det thornblaaad snackar om, och då är det ju inget åldersgräns heller, så även dom den som är under 18 kan vara med :D detta måste vi göra så snart som möjligt! <3

2010-07-29 @ 21:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0