Got that warm fuzzy feeling

Igår var sista dagen på jobbet. Sista dagen, jag-är-fri, ljuvt. Angelica kom till mig efter jobbet, vi åt glass och våldgästade Henrik innan vi cyklade hem till mig och dödade lite tid där.

Nu sitter jag här och borde ta tag i mig sjäv och borde packa, men jag gör ju inte det, ne jag bah :näääää jag packar inte, har bättre saker för mig.  Ska till Skövde och Fredrik, inte träffats sen i söndags och första gången på hela sommarlovet jag sover där, ni bah: nääääää-hääää? Yes mates i know, it's bad. 

Så det kanske är dags nu, snygga till sig, packa o.s.v. Jo men det är väll det.  

Kommentarer
Postat av: angelica

och "lite tröjsnack" hann vi med också, haha ;) <3

2010-07-09 @ 17:51:18
Postat av: isabelle

haha ah och annat som kämdes in där :) <3

2010-07-12 @ 17:55:39
URL: http://isabellemarienilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0