Summer breeze

Fredrik, badande, longboard, Göteborg, Angelica, shopping, penicillin, utflykter, fest, utgång och sex and the city = mina senaste veckor i ord.

Min kusin är här med sitt barn och sin bebis på besök. De våldgästade oss enda från Stockholms trakten så jag är utan eget rum och sov förra natten hos min syster och denna natten i min brors säng. Så jäkla spännande med variation att jag dör. Ena natten en säng, känna på kvaliten, byta säng nästa nat och känna om den är duglig, vart hamnar jag i natt då? Lutar mott soffhållet, fasen vad soft! Nej, käft, älskar mitt rum, vill ha tillbaka det, min säng. Men biter ihop i tuffa tider, detta är tuffa tider, sanna mina ord.


Kommentarer
Postat av: lennart

fan vad gött att jag kan följa min favorit blogg igen :D ser fram emot morgon dagen också, det blir lite skol känslor, när vi möts upp vid stationen för att sedan åka till skövde, haha :D <3

2010-07-26 @ 23:32:29
Postat av: isabelle

my nr.1 follower! ah , denna dag får en stor guldstjärna och ett stort plus i kanten! :D <3

2010-07-27 @ 18:51:11
URL: http://isabellemarienilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0