When you can live forever what do you live for ?

Vädret är inte det mest tilltalande idag och egentligen gör det väll inget. Mycket bloggande blir det inte när vädret är som finast/varmast, bloggen är väll inte det första man prioterar.

Så jag har vart och sett Eclipse i lördags och det draigt med mig följande: Har alltid tyckt bättre om Edward än Jacob och alltid farscinerats över att Pattinson kan va snygg i filmen men inte speciellt snygg på rikitigt.

 
  

Så efter att sett filmen funderar jag på om jag är team Jacob bara för att det funkar bättre om Bella är människa. Funkar inte om han ska va odödlig och hon kommer åldras och va värsta cougar och dejta en minderårig vampyr. Men Jacob är  jätte snäll men ful,  är alltid så i filmer. Känner en kärlek till honom som jag känner till mopsar.

 

Så annars då? Filmen ska helt klart ses, det blev svettigt, panik och tårigt, första filmen är riktigt bra, men den 3:e är snäppet bättre. Och detta är kommer från tjejen som somnade 2-3 gånger under den andra filmen, som förövrigt inte var mycket att hänga i granen.

Men medans alla 14-åriga tjejer svimmar, dör och skriker lite över hela "twilight-hysterin", större delen av deras liv kretsar trots allt runt detta så har jag min egen vampyr att peta på.



Nu tänker alla små galna gallskrikande flickor att det här inte samma sak. Nej, men ni har ju iaf en fantasi värld och en plansch, ha-ha-ha, drog det längsta strået.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

haha, älskling då. Klart jag är din vampyr :D föralltid :D <3

2010-07-05 @ 18:39:15
URL: http://fredrikbergfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0