I SMELL YOU LATER

Har gått några dagar av sommarlovet nu och vädret börjar arta sig. Sommaren startades med utgång, dagen efter det blev det 18-fest på vatra, söndagen sov jag och kom hem efter fyra dagar i Skövde. Det var en bra början på lovet som jag hoppas kommer resultera i något ännu bättre.

Annars då? Första jobbdagen idag på sommarlovet och det kändes tungt i början men blev bättre sen. "Man får tänka pengar", citerat av min mor, "Du ska va glad att du har ett sommarjobb" citerat alla som inte har ett sommarjobb.

Så nu kommer en mindre bildbomb med bilder från skolavslutningen, förfesten hos Fredrik och kanske annat som inte visats.

 
jag, louise, julia, lejla och en louise till


ni vet väll att ni är bäst? ni vet väll att ni gör mina dagar?
ni vet väll att jag tycker om er förjävla mycket tjejer?  


Christo-Ball Colón och jag. Spanska och matte<3


Lite av la classe


Rasmus är lååång, Louise är helt okej lång + högklackat, jag är 165,5 och försöker bli lång i kilklackar och Julia är Julia, liten, söt och ja . . .liten


Olika dryck-kortspel satte fart på det hela




Innan alla kom förtärde man banan och Fasth var klistrad vid tv:n


Det artade sig för en del


Peter och Jacob/Jakob(?). Jag föredrog pete-pan och jackie.


Hittades på min kamera. Mer vet jag ej. Men söt är tigern?

 


Kommentarer
Postat av: lennart

han hette anders ju, inte jacob/jakob ! hahah :D

du är bäst din häst, och vi ska fortsätta ha en för jävla bra sommar ihop! vollebolly nästa vecka, ska kolla upp hur jag jobbar bara och när jobbar du? :D

tror jag skulle tagit kontakt med dig på msn eller sms ist, haha PUSSGURKA <3

2010-06-16 @ 19:46:18
Postat av: thornblad

och ni gör mina dagar! STORT HJÄRTA

2010-06-16 @ 20:40:08
Postat av: isabelle

thornblad: ni/vi är bäst ! och snart planeras det kanske in en tripp till hjo för lite glass ätande ? :D

2010-06-16 @ 22:21:27
URL: http://isabellemarienilsson.blogg.se/
Postat av: isabelle

men jackie är han för mig ! :D klart vi ska ! men nu har ud mig på msn , så det löste sig ju ! :) PUSS OCH KRAM SKUMBANAN! <3

2010-06-16 @ 22:23:04
URL: http://isabellemarienilsson.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Mattz är bäst :) tog kort på honom åt dig :) <3

2010-06-17 @ 00:02:31
URL: http://fredrikbergfeldt.blogg.se/
Postat av: isabelle

fredrik: jag misstänkte faktiskt dig kanske rejält :D <3

2010-06-17 @ 17:16:58
URL: http://isabellemarienilsson.blogg.se/
Postat av: hilma . ♥

ojj... såg på en av bilderna o bara: oj, dt är ju likt anna bergendhal! x]

2010-07-05 @ 19:47:31
URL: http://dinhilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0