DRAFT: JUNE 21

Sitter med blött hår som droppar och detta var första gången jag  tvättade håret på fyra eller fem dagar. Men gud, hur står jag ut med mig själv? Jo tack det ska jag berätta en annan gång.

Nu till något mer väsentligt: denna helg var första gången jag träffade min man på en hel vecka - alltså hela sommarlovet. Jag kuttrade som bäst vid hans sida hela helgen, vi åt kladdkaka med glass och jordgubbar nerbäddade i ett hav av täcken och kuddar en kväll/natt, åt ryska kalaspannkakor(?) till frukost i trädgården, satt vid kanalen i solen, var ute i det fina vädret och grillade och myste i trädgården med ljus. 

Tack vare att allt just den helgen kändes så underbart gör det en aning ont i hjärtat att veta att vi inte ses igen förens fredag och att jag jobbar varje dag fram tills dess. 


  

Så jag jobbade idag, det flöt på så jävla bra. Kan vara för att Angelica offrade en stund och stod och chit chattade med mig, så mycket att prata om ack så lite tid. Men vi tar igen allt som vi inte hann prata om på onsdag och jag håller tummarna för att Kim Novak badade aldrig i Generarets sjö kanske kommer tittas på. Det blir fint som snus.





 

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Haha, du skriver så söta och gullga blogginlägg :) i löv dem. :D <3

2010-06-22 @ 22:02:09
URL: http://fredrikbergfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0