SUMMER DAYS AND SO ON

Idag var nog vad jag skulle beskriva den värsta och sämsta dagen i min karriär som jordgubbs försäljare. Kom där ifrån 20.15 istället 19.45, jag är för helvete rutinerad fatta hur illa det var då.

Annars då? Min midsommar spenderades först med jobb och sen borta vid Torsö tillsammans med en bunt välkända och okänd ansikten och även Fredrik vid min sida. Mycket väl godkänt på det. Sen har jag även hunnit med en stycke Angelica träff i onsdags, vi satt på bryggan och pratade och bevittnade min allergi som gjorde mig till ett freak med ett varande öga. 

Solen och värmen i helgen tvingade ut mig och Fredrik till Torsö både lördag och söndag. Annars har grillning, picknick vid kanalen, longboard åkande och and-tämjande förgyllt dagarna. Helgen slutade på en brygga med pizza och hallonsoda innan Fredrik satte sig på tåget till Skövde. Så nu dröjer det en vecka tills vi ses igen. Och än så länge svider det bara lite i hjärtat, men det kommer med tiden. Det gör det alltid. 











 


Kommentarer
Postat av: Fredrik

aaaaaauuuuuuuuwwwwww!!! <3

2010-06-28 @ 23:01:23
URL: http://fredrikbergfeldt.blogg.se/
Postat av: isabelle

maaaaauo <3

2010-06-28 @ 23:17:18
URL: http://isabellemarienilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0