I couldn't help but choke up

Bortsett från att jag dog i 27 gradig värme idag så gick jobbet hyffsat fort. Kan bero på att Ellen stod på andra sidan gatan och var min s.k konkurrens men jag var helt enkelt nöjd med att hon fanns att prata med när det blev folktomt och öde.

Kom hem till ett övergivet hus och fick uppleva
1. Biten av en mega myra när jag skulle napa, vägrade släppa taget om mig så jag slog ihjäl den direkt på benet. Vem har sagt att det behövs en man för att göra grovjobbet
2. Första åskan för i år och regn på det. Suger när man sitter ensam i ett rum.

Fyra gånger kvar att arbeta och sen börjar mitt sommarlov. Ska va uppe extra sent, lapa sol, bada och förbereda mig för kommande ställen jag vill/ska besöka. Kommer bli ur fint.  




Kommentarer
Postat av: ellen

niiiiice day sötan :)!

2010-07-01 @ 00:16:57
Postat av: isabelle

yes ! och varm som bara den :D

2010-07-01 @ 17:00:09
URL: http://isabellemarienilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0