DRAFT: JUNE 9

Här blir inga barn gjorda. Skyller på det fina vädret som vart och annat att göra hela dagarna och därför bloggar jag inte.

Men just idag var det ingen skola och i väntan på att cykla iväg och jobba ligger jag i sängen med datorn och min katt. Vi har legat här ett tag nu och  trivts i varandras sällskap, jag kliar henne under hakan ibland och hon pratar med mig i utbyte, det finns en speciellt band mellan oss - soulmates. Nämde jag att jag var helt ensam hemma och uttråkad? Nej men jag gillar faktiskt min katt. På riktgt.


för att demostrera hur stor hon faktiskt är


för att demostrera våra känslor för varandra </3


Kommentarer
Postat av: Fredrik

du tog ju inte det bästa kortet!:O <3

2010-06-09 @ 21:46:49
URL: http://fredrikbergfeldt.blogg.se/
Postat av: isabelle

är det inte det , då ska jag byta !

2010-06-09 @ 21:49:32
URL: http://isabellemarienilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0