DET GÖR SUSEN

Sitter här med min träningsvärk och imorn ska jag simma bort den, wunderbart. Nu för tiden skiner solen och mitt hår är rufsigt. Jag tycker det är en fin kombination, ska ta tag i håret när graderna stiger. Idag satt jag hemma hos Fredrik och spelade kort på balkongen, där är det så varmt att man kan sitta i linne.

Här hemma har jag kollat utlandsresan och jag tror vi har nått ett beslut. Känns bra att det kanske bokas denna vecka, skönt efter att kollat runt x-antal timmar. Nu jäklar händer det saker. Annars händer inte mer än jag skrivit stöd ord till det muntliga-italienska imorn. Övrigt att nämnas: Louise gjorde hela min dag efter att vi gjort turism provet och gick ner till cafeterian och hon ställde frågan

L: vad skrev du på frågan om hur resandet utvecklades under romartiden?
I: att de hade patruller , gemensamma mynt och språk.
L: aaha, jag skrev fel då ..
I: men vad skrev du då?
L: att det använde sig av häst och vagn, sen kom bilen och sist ett en enklare form av flygplanet.

Just det svaret fick mig att skratta flera gånger under dagen och jag ber om ursäkt Lenny för att jag garva dig i ansiktet, men det var ta mig i tusan det roligaste jag hört på länge.  


Kommentarer
Postat av: Fredrik

hahahha! jag skrattar av att höra det igen, så klockren! :D

2010-03-08 @ 21:55:09
URL: http://fredrikbergfeldt.blogg.se/
Postat av: isabelle

hahahajag vet , nu förstår du hur kul jag har på dagarna :P

2010-03-08 @ 21:58:29
URL: http://isabellemarienilsson.blogg.se/
Postat av: louise

hahaha, jag svarade ju på frågan iaf. men det turism provet kan dö :D fast måste bara säga du är bäst<3

2010-03-11 @ 13:56:50
Postat av: isabelle

haha ett plus på det svaret också :D men du , man blir ju som man umgås :) <3

2010-03-11 @ 20:21:25
URL: http://isabellemarienilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0