DRAFT: MARS 25

Funderar lite på den här bloggens överlevnad. Förövrigt är det våffeldagen idag och jag har inte ätit en enda våffla, fan vad sämst man kan va. Imorn avslutas projekthelvetet och påsklovet börjar. Jag vill smita tidigt fårn lektionerna eftersom de är onödiga och ligga och kolla på SATC hos Fredrik. Ska kanske göra våfflor då, sen ska det bli 18-års fest, vad festligt.

Funderar på allt vatten ute. Pappa nämnde översvämning i helgen och då ger jag er en bild på en utmärkt höstdag med löv-högs-byggande.



Kommentarer
Postat av: angelica

haha, vad koncentrerade man kan se ut :)

2010-04-02 @ 12:26:48
Postat av: isabelle

haha att bygga det mästerverket vi gjorde krävde koncentration ! :D och föresten om du läser detta: spendera mer tid på msn kvinna :)

2010-04-06 @ 20:57:12
URL: http://isabellemarienilsson.blogg.se/
Postat av: angelica

ja verkligen :D . haha, jag ska försöka bättra mig med det :)

2010-04-06 @ 21:47:34
Postat av: isabelle

okej det tkr mina öron om att öra :D

2010-04-06 @ 22:21:03
URL: http://isabellemarienilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0