HEJ!

Gick upp för Billingen på morgonen för projektinterljuv , sög balle om jag får säga det rakt ut. Eftersom jag sov hos Fredrik och vi bakade bullar för sent och sen inte kom i säng i tid var jag en zombie idag med incest-lockar längst öronen. Fine for me. 

Imorn ska vi syssla med projektet och äta hamburgare. Jag ska se bättre ut imorn än vad jag gjode idag, inte så svårt tänker ni - men man vet aldrig , allt kan gå snätt. Mitt rum ser ut som ett krigsfält med kläder, skålar, prylar, kuddar och bananskal på golvet, det ska jag ta tag i imorn. Ärligt talat så trivs jag i min egen skit.


Kommentarer
Postat av: louise

dra mig baklänges vad fin du var på denna bild ! fast du är alltid det iofs :)

2010-03-11 @ 23:17:06
Postat av: isabelle

tack leo , som nämnt tidigare : man blir som man umgås :D

2010-03-12 @ 22:21:24
URL: http://isabellemarienilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0