HEY HO LET'S GO

Måste uppdatera för att det krävs. Ni behöver mig lika mycket som jag behöver er. Skapad av er för er. M-å-s-t-e-u-p-p-d-a-t-e-r-a!

Fått för mig att någon sa att jag ofta använder mig av ironi. Tror inte det stämmer. Fattade ni, använde det precis. Blinda jäklar. Gör det igen; Tror inte det stämmer.

Barnvakt och badade bastu i helgen, lite rikare, lite renare. Offrade sovmorgonen och somnade hos Fredrik med Fredrik efter skolan och detta innebar ingen träning och fick ta ett senare tåg hem. Tränar imorn och tar tydligen samma tåg hem imorn som idag, far min har my destiny in his hands. Rörigt och önödigt inlägg. Medan vi ändå håller oss på den nivån, ska göra om min blogg, vill gör om min blogg.

Och imorn har jag sovmorgon och jag tänker inte offra den. Kollar nu Boston tea party och hörde ordet "lesbisk-våldtäckt" och tänker kolla vidare på detta samhällprogram. Kan ju ta mig tusan kanske lära mig ett och annat. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0