The sun shine sure looks good on you

Sen sist har jag hunnit med:
- 15 månader med Fredrik
- Gått på Alice i underlandet
- Solat på balkongen
- Åkt på bilutflykt till Götene och hälsat på allt som går att hälsa på ungefär.
- Åkt till Hornborgarsjön och suttit i solen och fikat.
- Gått ut och ätit.
- Lagat en sju helvetes god middag.
- Tränat och svettats.
- Firat farmor som fyllde 83.

Så min helg har spenderats lite här och var, i stort sett i följe med Fredrik hela tiden. Jag tyckte det var en fin avslutning på en vecka med slit, 2 prov och 2 inlämningar tog nästan mitt liv. Men egentligen ville jag bara meddela att jag lever. Inte-för-ni-give-a-shit-egentligen.

Har förövrigt hört ryktet om att vi passar ihop. Like a glove.






Kommentarer
Postat av: Fredrik

jag give ett skit för det faktist :) <3

2010-03-08 @ 21:51:54
URL: http://fredrikbergfeldt.blogg.se/
Postat av: isabelle

bra att du ger en skit älskling :) <3

2010-03-08 @ 21:56:37
URL: http://isabellemarienilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0