KVINNA MED KLÖS

Jag prioterar viktigare saker än detta och det har säkert redan framgått  form av brist på inlägg. Hur som haver, gud som haver barnen kär, det är skolan och jag nu för tiden. Jag vaknar upp till den, spenderar dagen med den, tar med den hem och somnar med den och så går det runt. 

Annars då? jo tack, helgen spenderades med älskling och det är första helgen på fem(?) veckor som vi bara var hemma, ensamma och myste, var på tiden enligt mig. Och idag började man halv tio och slutade tolv och snoozade hemma hos Fredrik i några timmar. Övningskörde med fader min och nu är det väll dags för mig och historia boken att slå oss samman resten av kvällen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0