Why don't you come and fly with me

Sitter och väntar på att tröttheten ska börja komma, dröjer nog några timmat till. Idag avslutade jag städningen av rummet jag påbörjade igår, jäkla utresning blev det. Annars har det idag inte hänt så mycket mer än det.

Packat till Stockholm imorn och allt rymdes i en väska förutsatt att 182984 saker finns hos Fredrik som han ska ta med. Men att jag släpar med mig för mycket gör inget, hans syster bor i en 10:a så jag har gått om plats att sprida mig på. Så vad ska vi göra där? Ingen aning, jag bara gängar så där, men Freddie-fisk ska åka i en hamsterboll aka zorbing, vädret spelar väll ingen roll när sånt står på schemat. För regn ska det bli. Blir säkert en fin helg med fult väder.

Min far sympatiserar över min mer eller mindre förtjusta åsikt över att bila till huvudstaden.
- vilken tid ska ni åka imorn?
- dom hämtar mig här och jag vet inte när.
- vadå ska ni åka bil ändå dit?
- ja och jag vet att jag kommer må illa.
Spyr lite kanske jag också gör, vem vet. Lovar att fotografera det då, sittandes på huk och göra vinnartecknet with my fingers bredvid det. Blir säkert råbra.





Kommentarer
Postat av: lennart

ett STORT fet hjärta på OSS ! <3

jag tänkte ändå passa på att, jadu vet tjejer gillar kommentarer, och då är det väl ändå rätt läge att slänga in du är så grymt jävla vacker :G

2010-05-19 @ 18:17:39
Postat av: isabelle

TVÅ STORA FETA JÄVLA HJÄRTAN PÅ OSS ! <3

man bugar och bockar och du vet det välkända talessättet , man blir som man umgås? tycker det bevisar att jag kan inte va annat än att grymt jävla vacker ! :O haha

2010-05-24 @ 00:17:25
URL: http://isabellemarienilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0