left and right, and up and down

Tjat har kommit över att jag borde ta tag i detta igen. För att ta tag i detta måste jag först ta tag i mig själv, för jo vänner, det är mycket just nu. Mycket ska åstdakommas och mycket ska nailas. 

Men just nu då ? Sitter jag med körkortsteori och ser idol. Jays veresion av Like a prayer fick pälsen på armarna att resa sig mot skyn och att Olle nu överrumplar mig med en av de mysigaste låtarna som finns leder väll till att pälsen får fortsätta sträcka sig mot skyn. 

Så vad tusan har jag hittat på dessa dagar som lyst av frånvaro? 
- haft höst lov
- övningskört till Örebro
- körlektioner
- riksettan och halkkörningen- 23 månader med hjärtat<3
- mvg på tyska prov
- vart i stockholm, sovit på hotell och vart på monsterjam
- haft studiedagar¨
- svenska nationella skriftligt plus muntligt
  
- badat badtunna
- gått och ett Harry Potter i biomörkret

Vill ni veta mer ingående detaljer? Vill ni ha ett helt inlägg med något av ovannämda ting? Släng då in en kommentar så kirrar jag detta. Allt för er pussungar.

Ha- ha - ha , som om ni bryr er ett piss. Inte jag heller. Skönt att man är på samma nivå.



Kommentarer
Postat av: louise

äntligen ett nytt inlägg! :D jag skulle vilja ha lite mer detaljerat om det går för sig? ;) bästi<3

2010-11-20 @ 14:50:46
Postat av: isabelle

haha förstår att du vill det , du kan få en muntligt detaljerad beskrivning om det går för sig ? :D <3

2010-11-20 @ 16:43:51
URL: http://isabellemarienilsson.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Jag vill ha mer detaljerat! :D Mer blogginlägg! Gillar att läsa! :) <3

2010-11-21 @ 02:09:04
URL: http://fredrikbergfeldt.blogg.se/
Postat av: louise

jag och fredrik är krävande människor :D ! det går alldeles utmärkt med en muntlig beskrivning :D <3

2010-11-21 @ 18:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0