Onsdag

Jag lämnade skolan efter att ha vistats där endast 40 minuter. Kisskänslor som gjorde mig sårbar, irriterad och arg förde mig hem till mitt andra bo. Där kved jag av urininfektions känslor, drack 3 liter vatten, kissade och gick och la mig. Besvären försvann och jag väntar med spänning på när de gör sig påminda igen.

Sitter i min säng och har läst psykologi, enda provet denna veckan, är det bara jag som förundras? Imorgon kör jag bil på håltimmen och sen pluggar jag på nästa. Nästa steg i mitt utplanerade liv (trygghetsbehovet, Maslows behovstrappa, psykologi, guldstjärna) är att duscha göra sig fager och bänka sig framför Bonde söker fru. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0