She was the queen of an evil galaxy

Upplevt och överlevt min första körlektion och har nu bokat in lektioner för min kommande framtid och mitt kommande körkort. Annars gjorde jag omprövning på matte c i måndags, dagen efter 250 dagar, fick resultatet idag och blev godkänd. Har nu ett G i matte c och skulle vilja tacka:

- alla ni som hejjat, trots att jag lipade och slogs. Speciellt tack till matteläraren och pojkvännen som fått utstå hårda ord. Läraren ska inte ha ett tack, tar tillbaks, gav mig ju IGet.   
- mitt marsvin - för att du tidigt lärde mig att ta ansvar. 
- mjölken som gjort mig till en stark människa. 
- min penna som höll hela provet ,sööööötiiiizzz.
 

En sak ur världen en miljon saker kvar, bockar av listan allt eftersom, hatar att det finns en lista att bocka av. Tar tillbaka igen, älskar listor<3  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0