the whole world stops and stares for a while

När senaste händelser visar noll inser man att det var ett tag sen man bidrog med något här. Kanske borde man kicka igång det på allvar, ändra allt, satsta allt och va totalt jävla fabulous och tjäna stor koving. Men tillräckligt intressant är man inte för att bli rik på detta. Men för sånna som mig står hela världen öppen och väntar, det är vad mina öron ofta får höra. 

En sak är iallafall säker, man ska inte underskatta planering, är en fena på det egentligen Men just nu rinner min planering ifrån mig och det inplanerade kommer ikapp mig. Och stundandes väntar tyska och italienska på mig, vi myser ihop hela kvällen.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0