Like a fool, I was dreaming

Idag var första gången jag klev ur bilen och gav upp för stunden, det hände två ggr. Andra gången, när vi övade start i backe smällde jag i dörren och hotade med att jag aldrig tänkte ta körkort. Slutade tillslut tjura och gick tillbaka till förarsätet och fick kläm på det hela. Ack den jäveln som ger sig. Min vilja av att ge upp och mitt korta tålamod bottnade i att min mage var helt tom. Person som styrs av sin mage? Jag? neeeeråå. Så jag fortsatte köra till morfar och där spelade jag kort och krängde chokladkakor till middag.

Vad har annars hänt denna ösiga helg? Idol, ensam drivande pluggstuga, storstädande och bilkörande. Kanske inte det roligaste, men dock så välbehövligt. Så nu ska denna vecka avslutas med att naglacket, de flisor som finns kvar ska skrapas bort och en ansiktmask ska åka på.  

Kommentarer
Postat av: louise

och så laddar vi inför en ny vecka, och framför allt till en bra helg! :D <3

2010-10-10 @ 22:02:47
URL: http://lennartssonlouise.blogg.se/
Postat av: isabelle

vi laddar till tusen och sen två tusen och sen några ggr till innan det smäller ! :D <3

2010-10-11 @ 21:43:38
URL: http://isabellemarienilsson.blogg.se/
Postat av: Jessica Latvaniemi

Det slutade bra med en sööt morfar iaf :D tänker på er och hälsa så gott..ge han en jätte kram från mig

2010-10-12 @ 21:48:37
Postat av: isabelle

Precis slutet gott allting gott :D det ska jag, hoppas allt är toppen med dig nuför tiden! :)

2010-10-14 @ 22:08:52
URL: http://isabellemarienilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0