Hey you right there

Igår blev det helg efter bara en lektion och jag och Lennart gav oss ut för att pröva lyckan på stan tillsammans. Jag blev en jacka rikare och lite fattigare, men den behövdes så jag tröstar mig med det. Sen togs det helg med att jag och Fredrik gjorde tacos åt familjen, vi kollade lite på idol och sen somnade vi ihoptussade alldeles för tidigt men ändå precis lagom.   

Idag då? Fredrik åkte hem för tidigt, ville hålla kvar honom egentligen hela dagen. Men misströsta gjorde jag inte, utan jag övningkörde samtidigt som pappa letade svamp. Blev atackerade av en svärm älgflugor och efter att ha gått och viftat bort sisådär 30 älgflugor från far min, insåg vi att they just kept on coming, så vi beslöt oss för att fly fältet. Min far sprang med en fart och spänst som jag aldrig sett honom åstakomma tidigare, riktigt imponerade på mig som sprang bakom. Virrade runt bland träden och pappa tackade för att det var "en sådan lättsprungen skog", hittade bilen och var i säkerhet.

Ni undar säkert, "händer det alltid saker när du kör"? Jo visst fan, är så jävla rolig att köra med. 




Varje körskolas dröm
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0