For me it happens all the time

Sunk-dag utan smink med ofräsch fläta som vägrade va på sin plats. Cyklade halvmilen i pissregnet, hemma dyngsur, klär av sig kläderna och anammar fostersällning under täcket och stannar där 1,5 timme. Ljuvt liv, vanlig onsdag.  

Imorgon då? Torsdag, italienska prov, direkt till körlektion, tillbaka till skolan, lektion, öva till seminarium på håltimmen, överleva det jävla seminariumet, slut på skolan - livet börjar igen. Neerå, ser fram emot körlektionen, tycker det är kul att puttra runt i en liten bil och känna sig duktig, tar med mig clementiner också så har jag två roliga saker att se fram emot under skoldagen.

Efter skolan är det jag och min kärlek utan massa onödiga måsten. Att ligga mot ett varmt bröst, snöra ihop benen och känna närhet är den finaste känslan en mörk höstkväll.  



Saker som skulle sitta fint nu:




Kommentarer
Postat av: lennart

haha att fläta är inte min starka sida ;) när jag satt och väntade på tåget kom jag på hur sjukt bra du är! <3

2010-10-28 @ 16:26:35
URL: http://lennartssonlouise.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Kom igen nu hurru! Nytt inlägg vill vi se!!!! NU NU NU !!! :D

2010-11-08 @ 22:22:38
URL: http://fredrikbergfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0