LIKE JAMES DEAN

Några dagar sen kanske. Så vad har hänt? Hela helgen har spenderats i Skövde bortsett från att man hunnit med att vara i Göteborg en sväng och bränt lite pengar på dittan och dattan. Söndagen var mest segdag i soffan och sängen tillsammans med mannen min,men vi tog tag i oss själva och gick på bio på kvällen. Mysigt slut i på den veckan minsann.

Ny vecka och dags att ta tag i matten, prövning nästa måndag i matte C och det känns väll fint, ska finna motivation för att traggla det ordentligt imorgon. Annars har jag övningskört idag och gick så jäkla vackert att jag blev stolt över mig själv, så imorgon är det jag sm vandrar till körskolan. 

Men nu blir det pluggeliplugg, internationellarelationer står på kvällen schema och det är inte så jävla interessant som det låter. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0