ROADKILL

Totalt ovärd dag i skolan må jag säga, men vänta, dam-dam-dam det var ju spexfoto på schemat! Bortsett från det, ja då var det en ovärd dag. Tåget hem var försenat i mer än två timmar och där utvanns ingen glädje. Men jag övningskörde i mörkret för första gången och upplevde nya händelser

1. En nattfjäril våldgästade mig på förarsidan och flög in i ansiktet. Höll dock kvar koncentrationen och fick inte en panikattack, good for me, lipade dock lite för mig själv.
2. Såg en räv i kanten innan pappa såg den, uppmärksam? jajemen.
3. Körde över en groda, fick dåligt samvete och lipade lite över det. Jävligt blödig? jajemen.

Allt som allt gick det fint och det är nu det ska börja ta sig, känns bra nu, så jävla skönt. Kanske kan få det gjort som jag tänk. 

Annars saknar jag min andra halva som tusan. Bara ligga i hans famn utan en massa måsten som cirkulerar runt, fina tanke. Men nu tar jag min katt och bäddar ner mig. 


 


Kommentarer
Postat av: Fredrik

hihi, tror inte ett skvatt på att du satt och höll koncentrationen när den kom :D haha. Diggar stenhårt Missans pose! Godnatt älskling :) <3

2010-09-21 @ 22:47:50
URL: http://fredrikbergfeldt.blogg.se/
Postat av: isabelle

jag höll koncentrationen , fråga pappa. as bra på vägen ! :D <3

2010-09-23 @ 19:31:39
URL: http://isabellemarienilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0