Sunny day, my sunny day

 
Första kvällen


Någon kväll innan utgång


Grabben, krypet och balkongen


Lika barn leka bäst

 
Efter att ha lunchat och påväg tillbaka för att bada, om mitt minne inte sviker mig


 
Fredrik och la pool har lite kvalitetstid ihop


Världens hårigaste armar - check 


Utsikten från vår balkong, rätt okej att vakna till 

 
Ha det så kult på restaurangen!


Spanar över mitt rike 


Fulaste fisken i vattnet


Skojja bara, världens finaste människa<3
 

Fanns tid för lite kärlek på balkongen <3

Okej det var några av de 500 bilderna jag har som minnen från vår resa och jag lägger av nu. 
Stay tuned for more ladies and gentlemans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0