Why don't you come on over

Eftersom min far är i Polen på affärsmöte eller helt enkelt jobbar måste jag anpassa mig. Detta innebär att det är inte alltid någon som finns där vid tåget och kan hämta mig när jag slutar vilket resulterar i att de två senaste nätterna spenderats hos min man.

I förrgår var det firande av Bosse och det förtärdes thai-buffé, tre portioner, en friterad banan och två glasskulor åkte ner och jag blev fet så jag gymmade igår, vilket i sin tur resulterade i träningsvärk i röven, inte kult. Idag började vi 08.00, sov till halv åtta , hann ändå. Slutade 09.15 istället för 16.00 och fick reda på det när jag släpat mig tillbaka till skolan efter femtimmars chill-häng hos Fredrik. Fin dag ändå.

Annars rå? jobbar på bilderna från Turkiet, det är nära nu vänner. Riktig nära.  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0