Fjärde i fjärde

Vaktade barn som aldrig förr i helgen och jag och Fredrik blev utseddda till favoriter, skönt att man gör intryck. Aktiviteterna utlöste varandra under helgen och vi strosade på stan, besökte biblioteket, raserade huset, hoppade på studmattan, klättrade i granar, dansade, hade skattjakt och hyrde film. Att köra non-stop hela helgen gav infektion i kroppen och slem i halsen. Tror jag är närmare döden nu än när jag nästan blev påkörd. Försöker spy, kommer inget spy utan massa spott i soffan istället, hoppade därför sista lektionen.

Ska lapa sol på balkongen i väntan på min man. Idag har vi varit ihop i 28 månader och det går bara att konstatera att tiden går fort och man blir inte yngre. Ska ha det hemmysigt med god mat och film, men eftersom jag inte kan svälja blir det sondmatning för min del och nu skiner visst solen. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0