In the glass of her boudoir

Slemmet i halsen har övergått i rinnande näsa och heshet. Fått förfrågan några gånger när jag sommarjobbade om jag var hes, visade sig att jag har en naturlig heshet i min röst. Har aldrig lagt märke till den själv, men sen så hatar jag och höra min egen röst också. Genomgår tydligen ett kvinnligt målbrott, en kvinna siade att jag skulle få en hesare röst som vuxen och det kan väll vara trevligt det med.

Något med att vara dödssjuk är att bli ompysslad av sitt hjärta. Gillar att någon tycker lite exra synd om mig och frågar en extra gång hur jag mår, då får jag chansen att vara lite extra blödig. Var ledig igår och hade sjukstuga och svängde på stan en stund. Fick med mig två ting hem och skulle lägga upp bilder, men sladden till kameran låg visst kvar i Skövde. Får bli efter Fredrik kommer hem från London och sladden kommit hem till mig. Då ska även en bild på min studentmössa upp, ja jag fick den idag och är nöjd som få. Fröjdas även över att min mor hämtade hem min klänning idag, uppsydd och allt tillslut. Känns som man kanske snart ska börja sjunga om studentens lykliga dar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0