När knopparna brister ut i sång

Gick hand i hand med lovet och våren. Det hann bli vår och sedan lite sommar och så har man fått smaka på den första riktiga solen. Datorn har jag inte rört på hela lovet och anledningen är att jag haft fullt upp med andra trevligheter, Göteborg, kalas, utgång, grillningar, festligheter, födelsedag och mycket mera. Återvänder till skolan och inser att det är inget kvar, snart är det Spanien och sedan är det studenten och efter balen är det över - på riktigt. Är mest pirr för det som komma skall även om jag gillar att gå i skolan när den inte kräver för mycket av mig. Annars tänker jag dyka ner i min säng, ta en simtur, har inte sovit ensam på allt för många dagar. Jag ska bre ut mig och jag ska fläkta med armar och ben och snarka tills taket lyfter.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Haha! Det kan du behöva älskling! Bre ut dig så mycket du bara vill :D hahah

2011-04-27 @ 21:41:06
Postat av: Josefine

Ray Ban solglasögon till salu. Först till kvarn: Helt nya med tags på + alla tillbehör. http://bloppisjosse.blogg.se/2011/april/saljes-ray-ban-wayfarer-rb2140.html

2011-04-27 @ 21:57:03
URL: http://bloppisjosse.blogg.se/
Postat av: angelica

Försökte skicka sms till dig x2 men det ville inte komma fram :( har du bytt mobilnr eller något? :) Får väl säga grattis så mkt i efterskott här istället! :)

2011-04-29 @ 21:36:14
Postat av: isabelle

angelica : min mobil har varit sönder , men har ordnat en ny så nu är den igång igen , samma nummer och allt ! man får tacka så jätte mycket :D !

2011-05-01 @ 21:56:03
Postat av: angelica

jaha, det förklara ju saken :), det låter bra det! :D

2011-05-02 @ 23:16:10
Postat av: angelica

jaha, det förklara ju saken :) det låter bra det! :D

2011-05-02 @ 23:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0