det drar ihop sig

Smygstartade med packningen igår och arbetar med att fylla på lite smått idag. Har tvättat, valt ut kläder och fixat ett par shorts som ska åka med ner i resväskan. Annars har det varit sanslöst varmt både idag och igår och eftersom detta har varit en ovanlig företeelse denna sommar är jag ovan och har sprungit in och ut och slukat litervis med vätska som nu börjar göra sig påmind.

Imogon blir det en efterlängtad träff med tjejerna framåt kvällen och jag hoppas på att vädret är på våran sida så vi får lite mysig kvällsol. Just nu hoppas jag att pappa har grillat klart de hemmagjorda hamburgarna för jag har inte ätit något förutom frukost och en glass idag. Det är ett annat problem som uppstår för mig när det är jäkligt varmt ute, jag orkar inte äta eller det finns ingen lust till att förtära föda. Vilket fall som helst, nu ska jag tömma blåsan och titta till det gnäggande köttet som ligger på grillen.


Ser framemot att bada och snorkla i detta vatten och bara njuta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0