en tand för en tand

Spelar ingen roll att man kommer 10 minuter innan utsatt tid när tandläkaren är 20 minuter försenad och jag satt och pillade på fiskarna i akvaiumet. Fick reda på att jag har liten mun och är svår att bedöva och det är ju skönt att man får veta lite nytt om sig själv efter 19 år. Förra gången bedövades jag fem gånger istället för två, denna gång räckte det bara med tre gånger, trodde jag. Var inte fullt bedövad och smärtan att dra ut en tand ur käften och känna det är för jävlig oavsett om tandläkaren säger "snart klar, bara några sekundertill ". Hade jag inte haft händer i munnen och en haklapp hade jag nitat till någon. Men tackade istället för mig och gick leende och blödande därifrån och sa till och med att jag såg fram emot nästa gång. Har tydligen blivit dum i huvudet av att inte gå i skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0