i keep on running keep on running

Skjutsade upp bror till fotbolls match och tog tillfället i akt och besökte spåret för en 5 km springtur. Inte tusan är jag i den form som jag var under mina glansdagar då jag tränade simning men värre kunde det varit, men alltid betryggande att veta att min ansträngningsastma finns kvar i mitt liv. När jag gick i skolan blev det rutin att gå till gymmet och det låg så lägligt till både skolan och Fredriks lägenhet. Men nu är det slut på det gynsamma gymläget eftersom jag varken har kvar skola eller lägenhet kvar, så istället ska jag forsätta gymma på samma gym trots det ogynsamma läget. Förövrigt får jag alltid in mer rutin när det börjar lida mot årets mörkare del och på något vis bringar det lite ljus i den annars lite mörkare tillvaron.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0