skins

Sitter med tandborsten i munnen och tydligen ska sommarlovet vara slut nu, men för oss som inte ens haft sommarlov då? Fortsätter den nattliga fetsen, långs mornar och ljusa nätter året ut? Nej skulle väll inte tro det. Så jag börjar väll vända lite på dygnen jag med och ska avsluta kvällen med premiär kollande på Skins, får se om jag fastnar, kanske blir det att jag inte vänder på dygnen och mitt sommarlov tar aldrig slut och nätterna blir aldrig mörka. Men det är ju höst nu, kvällarna är redan mörkare och jag ska bara kolla på några avsnitt. Nu ska jag spotta tandkräm annars kräks jag på golvet. 


Kommentarer
Postat av: kitty

Bellis, du får se till och vända tillbaka på dygnet en dag så vi kan hitta på något skojsigt! <3

2011-08-23 @ 18:41:49
Postat av: isabelle

jag gör så gott jag kan ! tycker vi kan ge oss ut i spåret uppe i mostugan någon dag :D kommer du till skövde ihelgen föresten ? <3

2011-08-24 @ 21:25:23
URL: http://isabellemarienilsson.blogg.se/
Postat av: kitty

spåret låter som en bra idé hurre du:) japp, ska dit imorgon kväll och käka med några vänninor. kommer du också hållas till i skövde i helgen? <3

2011-08-25 @ 21:59:49
Postat av: isabelle

då säger vi så ! :) åh så mysigt . jag var där igår som sagt , men inte idag eftersom jag fick reda på att Thornblad skulle ut för sent, sista tåget hade redan rullat :( <3

2011-08-27 @ 21:13:02
URL: http://isabellemarienilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0