Stad i ljus

Blev inte bara en natt utan två nätter i Göteborg eftersom jag lider av seperationsångest. Första kvällen blev en kväll i biomörkret där vi sa adjö till Harry Potter och det känns väll lite i hjärtat att hela Harry Potter resan är över nu efter alla dessa år. Andra kvällen gjorde vi egen taco/pizza och sen bäddade vi ner oss i sängen och kollade på film, precis som en hemmabio. Att vara i Göteborg känns väll lite annorlunda och lite större, även om jag gillar staden. Jag behöver nog bara lite tid vid att vänja mig vid spårvagnar, bussar och människor nu när man inte längre bara vistas mitt i stan.

Min laddare är fortfarande sönder, så jag passar på att snika åt mig Alexanders dator när han är i skolan. Men förr eller senare måste jag köpa en ny, måste bara få med mig Fredrik eftersom jag lätt känner mig vilsen i teknikaffärer och är säker på att försäljarna lurar mig på mina pengar. Så tills dess hetslånar jag denna och inga nya bilder lär dyka upp och kanske inte allt för många inlägg heller - fast det har det ju aldrig direkt gjort så.

Kommentarer
Postat av: lennart

Men jag följer bloggen troget ändå, och tycker om den precis om den är trots att det inte kommer upp några bilder på ett tag ;D <3

2011-08-31 @ 16:42:40
Postat av: lennart

Och så när jag ändå skriver här, kan jag ju fortsätta! allt bra? :D har du lust att ta en promenad eller en mysig filmkväll någon dag? :D <3

2011-08-31 @ 16:43:29
Postat av: Isabelle

skönt att jag kan lita på att någon läser min blogg! Jo tack det är bara bra :) självklart har jag det, jag är nog helt fri nästa vecka ! Just nu har jag inga pengar på mobilen men ska fylla på den så snart som möjligt och då kan jag skicka iväg ett sms :) <3

2011-08-31 @ 18:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0