Utkast: Aug. 24, 2011

Åkte till Göteborg idag, på egen hand för ensamshopping. Har sett det i SATC men aldrig testat på det själv, måste säga att det är hemskt gemytligt. Det är något hemskt tillfredställande med att gå i sin egen takt, stanna hur länge eller hur kort man vill i en affär och vara totalt jäkla egoistisk i sin shopping, det är som man levde i en bubbla. Blev tjenis med de som jobbade i butikerna, antingen för att de tyckte synd om mig som var ensam eller för att jag ser så förbannat trevlig och öppen ut. Köpte eferlängtad skinnjacka som lämnade spår i ekonomin, men den var som sagt efterlängtad. Hann träffa den numera strängt upptagna pojkvännen en snabbis innan han skulle vidare, men en liten stund är bättre än ingen stund, sett från en optimistisk synvinkel.

Annars ska jag kolla på No strings attachen och sen borsta mina tänder hela tiden. Ska gapa för tandläkaren och dra ut en visdomstand, den 2:a för i sommar och en till ska bort innan jag är fri från fruktan och tandont. Tycker inte om att bli bedövad och förra gången fyllde jag en koppa med blod efteråt. Men annars är det bara le och vara glad med de tänder man har kvar.


Kommentarer
Postat av: Ellen Nilsson

hej tjejen :) hoppas allt är bra med dig å att du har haft en underbar sommar, även om jag inte har stått på andra sidan vägen å pratat med dig under jordgubbsförsäljningen ;)! vart har du köpt din underbart söta blus :)? Puss och kram på dig :)

2011-08-25 @ 21:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0