till varmare trakter

Veckan gick förbi i ett sus och helt plötsligt stod man här och klampade in på fredagen. Trodde inte tiden skulle gå så fort när vi beställde resan, men när det händer mycket så har tiden en tedens att flyta på utan att man lägger märke till det. Så imorgon mina kära konfirmander styrs kosan mot Thailand. Så i dryga tre veckor ska jag sola, bada, äta, shoppa och få massage tills jag tappar räkningen och återvänder, det gör jag den 28 december. 

Just nu rensas kameran, resväskan är packad och jag är lika osäker som alltid innan jag reser iväg. Just nu står lussekatter och julmust på agendad och de ska delas ihop med min kärlek i ett virrvarr av täcken och ben. Han sover här idag och det är precis så jag vill avsluta innan jag reser, insnörpt i hans famn. 

Så ha en bra jul, var rädda om varandra, ära vare gud i höjden, glöm inte reflexen, varannan vatten, spara er till äktenskap och stay in school, så ses vi i framtiden.   



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0